עין במנהל

המצב היום:

כדי לדעת מה קורה בעירייה, במה מושקע הכסף שלנו, ומה נאמר בדיון בנושא שחשוב לנו, תושבי ראש-העין נדרשים לבצע עבודת מחקר מעמיקה ואף לפנות למשרדים שונים בעירייה כדי להיחשף למידע הזה.

התחושה הרווחת בקרב התושבים היא כי אין למי לפנות. שעות המענה הטלפוני וקבלת הקהל באגפים שונים בעירייה מצומצמות מאוד, ואין תקשורת שוטפת ונגישה בין התושבים למוסדות העירייה.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

פרויקטים מבוצעים ע"י קבלנים לא מקצועיים, ומסתיימים, אם בכלל, בתוצאות שאינן משביעות רצון. כתוצאה מכך, פרויקטים נפתחים מחדש לאחר שהסתיימו, וסובלים מאי-עמידה בלוחות זמנים, מבזבוז מיותר של כספי ציבור, והכי חשוב, מהפרעות חוזרות ופגיעה נוספת ומיותרת בחיי התושבים.

המצע שלנו:

  • נעבוד על-מנת להטמיע במוסדות העירייה את הערכים שאנו מאמינים בהם: הגינות, יעילות, חריצות, שוויון ושקיפות.
  • נשים בראש מעייננו את כספי הציבור והשקעתם במקומות הנכונים. 
  • נייצר שקיפות באופן אקטיבי ע"י פרסומים לתושבים ושימוש באמצעים טכנולוגיים.
  • נייצר תקשורת פתוחה ונגישה בין נבחרי הציבור לתושבים, וניזום הקמת נציגויות שכונתיות, שיהוו גשר בין העירייה לתושבי השכונות, ויציפו את הבעיות הנקודתיות של כל שכונה.
  • נייעל תהליכים ואת השירות לתושבים ע"י שימוש בתוכנות מתקדמות הקיימות בשוק, באמצעים טכנולוגיים וביצירתיות.
  • נעבוד על כל פרויקט בנחישות ונחתור לתוצאות מצוינות, תוך עמידה ביעדים, בתקציבים ובלוחות-זמנים, ונכונות לשיפור מתמיד.

אחד הערכים שמובילים אותנו הוא טיפול בנושאים החשובים לתושבים, מורכבים ככל שיהיו, ע"י חשיבה מעמיקה ויצירתית, חקירה, יבוא, וייזום של פתרונות חדשניים.

 

מגיע לנו עירייה שתעבוד בשבילנו התושבים ושתאמץ את מודל חווית הלקוח, שמאמצות רשויות בשנים האחרונות.

שתף מצע זה

ספרו לנו על בעיות נוספות שנתקלתם בהם בתחום המנהל, כשנהיה במועצה, נעשה כמיטב יכולתנו לסייע, לתקן ולעדכן אתכם במה שנעשה!

פרטים ליצירת קשר